Vita tänder i ett nafs med skalfasad i Stockholm

”Let’s put a smile on that face” med en skalfasad i Stockholm. Besök en trygg klinik och prata med ett erfaret och kompetent proffs inom estetisk tandvård för att få reda på mer om skalfasader.

Det har aldrig varit enklare att få vita tänder än idag! Du behöver inte ge upp ditt morgonkaffe och bleka tänderna i en evighet för att få det minsta resultat. Med ett enkelt besök hos en klinik som utövar estetisk tandvård kan du få reda på allt det finns att veta om skalfasader. En skalfasad är ett hölje av porslin som fästs ovanpå dina tänder och på så vis löser du dina problem snabbt och lätt. Skalfasader utformas efter dina tänder. Din tandläkare kommer att gjuta av dina tänder och välja en nyans som passar dig bäst. Sedan skickas formen till en tandtekniker som skapar dina skalfasader.

Skalfasad – en snabb och bra lösning

Skalfasader i Stockholm är en snabb process och din trygghet och hälsa tas på största allvar. Ingreppet är säkert och går snabbt att genomföra. Materialet är av bästa kvalité och eftersom skalfasaderna är skapade efter hur ditt bett ser ut så blir de snabbt en del av dig och du glömmer du bär dem. Du kommer få bättre självförtroende när du vågar le mer och det kommer att påverka din livskvalité överlag. Ta kontakt med en bra tandklinik idag och gå på en konsultation för att se om skalfasad är något för dig.